Snö?

Vaknade precis, känner mig hyffsat utvilad idag i alla fall förutom att jag har drömt en massa skumma grejer =/
Vilket underbart väder det är idag, man kanske ska ta en lång uppfriskande promenad, lockar ganska bra faktiskt.
Inga planer alls som sagt för idag, så får fortfarande se vad som sker.

Juste, kan ni förstå att den första snön faktiskt föll över Södertälje igår? Dock såg jag det inte men Idis sa det när vi satt i lunchrummet, hur sjukt låter inte det? Det betyder alltså att julen närmar sig?! Det var ju nyss julafton, eller?

Imorgon blir det en sväng till IKEA, vilket vi inte riktigt hann med i måndags, så vi sparade det. Det ska inhandlas ny matta till mitt rum, ny taklampa till mitt rum, nya blommor till mitt fönster, nya gardiner också förhoppningsvis om jag hittar några, sen hittar man förstås alltid sånt man inte hade räknat med från början haha.

Natten till måndagen kommer pappa och Oscar hem från Rhodos och då ska jag övningsköra med mamma typ kl 3 på natten, jag vet, jag är sjuk men det är riktgt bra eftersom det inte är så mycket folk ute och åker då, bra träning med andra ord.


Vill tillbaaaakaaaaa

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0