Trött eller sjuk?

Körningen imorse gick jätte bra, vi var hemma runt sex igen så då var det bara att hoppa i säng igen, skönt.
jag drömde en massa konstiga saker, en sak jag kommer ihåg var att Linn och jag hade bestämt att vi skulle ses, och vi var, men sen försvann hon bara så jag ringde till henne och då var hon med en tjej i min skola? Haha. Hon sa att hon inte ville göra mig besviken, därför sa hon inget innan hon drog, men ofta jag uppskattade att hon bara drog,  mer än att hon berättade att hon hade glömt bort att hon skulle träffa den här tjejen? Wierd, haha.

När jag vaknade vid åtta imorse mådde jag inge bra alls, jag kände mig yr och hade någon konstig känsla i magen, så det slutade med att jag sjukanmälde mig idag. Hoppas att det har gått över till imorgon, vill inte bli sjuk =/

Här är bilderna på hur mitt rum ser ut nu;

Före:

  

Efter:

  

Visst blev det fint ? = )

Nu ska jag äta lite frukost, sen ska jag gå ut och ta en låång promenad, det var länge sen.


Seeyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0