Uppdatering från gårdagens inlägg

Tänkte bara tillägga att jag menade mitt jobb när jag skrev det där om att jag inte tar order från andra. Dvs. personer som börjat där efter mig, eller som inte har någon "ledarroll" där egentlligen.

Idag slutar jag två istället för fyra eftersom min lärare (även rektor) är på utbildning hela den här veckan, skönt då kan man gå hem och arbeta istället.

Imorgon ska jag gå tillbaka till blodcentralen för att lämna blod på riktigt för första gången. Har tagit ledigt från skolan resten av dagen eftersom jag ska lämna ca 1 liter blod och då får man inte anstränga sig, har idrott sista timmen.

Har lunchrast nu, ska kolla på ett andra avenyn avsnitt till, det är ju så sjukt bra.

See yaa.


Gammal bild på mig, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0