Utmattad

Älvsjömässan var det som gällde idag med, och även imorgon. Det är kul, men det blir ganska jobbigt att stå i nästan åtta timmar i rad .. Imorgon jobbar jag till fyra istället för sex, men kommer nog inte vara därifrån förän dess i alla fall eftersom allting ska plockas ihop imorgon.
Det är sjuuukt mycket folk där, hur många gymnasier & linjer finns det i Sotckholms län egentligen? Jag har i alla fall hittat det jag skulle gått om den hade funnits när jag sökte, Psykologigymnasiet i Stockholm, men men lite för sent nu.

Imorgon ska jag förmodligen träffa Linnsan, det ser vi fram emot : ) Dock vet vi inte vad vi ska göra, så det återstår att se.

Nu ska jag kika på Idol och därefter ska jag sova, ska upp klockan 6 imorgonbitti, känns sådär med tanke på att det är lördag, men det är bara att bita ihop sista dagen.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0