Vilken dag

Dagen började i skolan klockan tio med dubbeltimme i svenska c, därefter åkte jag hem eftersom jag inte mådde speciellt bra. När jag väl var hemma kändes det bättre så jag beslutade mig för att åka ner till körskolan ett tag och plugga lite. När bussen väl kommer ner till bron, är den avspärrad. En polisbil står tvärs över gatan ner mot stan precis vid bron, så jag går fram och frågar honom vad det är som försigår och då säger han att det är en som tänker hoppa från bron =O=O Stackarn, snacka om att hon måste mått dåligt =/.. Hoppas hon får hjälp nu med att ta sig ur det hon dragits ner i.

Kom hem för en stund sen, köpte ett gäng mandariner med mig hem från affärn. Ska sätta igång med att plugga svenska nu, lite projektarbete, engelska samt teori för bilen.
Sen lite senare hade jag tänkt kolla på x-antal avsnitt av andra avenyn : )



Nu ska jag ta tag i skolarbetet, uppdaterar igen senare.

PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0