Ändrade planer.

Som jag sa hade jag tänkt gå ner och sättta mig på trafikskolan och plugga, men så långt hann jag aldrig. Mamma skickade ett sms till mig och sa att vi skulle äta middag hos mormor kl 17.30, så det blev inte mycket pluggande för min del eftersom jag slutade skolan kl 4, men men det får bli imorgon istället.
Övningskörde både dit & hem btw =P Haha.

Pratade med min rektor idag och hon sa att det var några personer som skulle komma till vårt nya stadshus (Det stora glashuset, haha) och föreläsa om hur det är att bo och arbeta/studera i USA, och då kom jag och tänka på en kompis till mig från Karlstad som åkte till Manhattan i augusti för att plugga där i åtta månader. Jag fick nu upp en ide i mitt huvud om att jag kanske skulle vara au pair i USA i ett år, hur häftigt och roligt vore inte det? Och inte tala om vilken merit det skulle vara i mitt CV längre fram i mitt liv, funderar alltså starkt på detta nu, någon som har lust att hänga på isåfall? : ) hihi.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0