Återförening.

Min träningsverk från i tisdags börjar äntligen försvinna. Har känt mig en aning handikappad när man har fått ta tag i räcken/handtag för att kunna sätta sig ner och gå i trappor, haha.

Idag jobbar jag 15-21.15, känns ganska okej även om jag stängt två dagar i rad nu, men efter idag är jag ledig lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag så det är inte helt fel : )

Imorgon ska vi återförenas, några stycken från gamla klassen, ska bli så kul. Vi har sagt alldeles för länge att "vi måste ses, vi hörs av" men fler än jag vet säkert vad det oftast leder till, ingenting sker, men nu har vi äntligen tagit oss i kragen och gjort något åt saken, KUL! Vi hade tänkt åka upp till heron city, bowla röstar jag för, det är så himla kul ! =D




På söndag har jag lovat att hjälpa mamma och pappa i trädgården haha, ska nog träffa Maria en sväng också hade jag tänkt, trevligt trevligt : )

Nu ska jag ta tag i min engelska uppsats som ska handla om filmen Blood Diamond.

Puss på er alla söta och ha en underbaar helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0