Brrr...

Fy vilket hemskt väder vi haft idag, riktigt kylslaget. Jobbade ju som sagt var igår, till kl 18 sen tog jag det bara luungt.

Idag har jag varit på stan en sväng, köpte mig faktiskt ett rosa band som jag ska sätta på vinterjackan..



Ledig imorgon, får se vad jag ska roa mig med då, kanske ska gå ner och plugga lite på körskolan, får inte tappa något nu, men skönt med sovmorgon iaf : )


 

Har fått tillbaka min bil, med ny stereo :D blev jätte bra. Den har USB ingång, skönt att slippa bränna skivor hela tiden !


Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
.

Ciaao


Kommentarer
Postat av: Linn

du jag och ida ska vara i helgen. (har jag bestämt) fre eller lör, vilket passar dig bäst?

2008-10-05 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0