Fridaaay.

Orkade inte uppdatera när jag kom hem igår, var alldeles slut. Körde i alla fall hem från jobbet igår, mamma kom med min lille bil. Körde även till mammas jobb imorse, har kört nästan varje dag den här veckan, braa Malin!

Slutar en timme tidiagre eftersom min lärare i projketarbete är sjuk idag, egentligen är det självständigt arbete, men när läraren är sjuk får man inte lika dåligt samvete för att man inte arbetar, rakarns mig hihi.

Funderar på om jag ska ta en tur ut till jobbet för att be om ledighetsansökan, jobbar nämligen de dagar då min rektor erbjöd mig om jag ville vara med och presentera vår skola på Älvsjömässan i november, jag har aldrig varit med förut och jag har hört att det ska vara ganska kul, så varför inte?: )


Ser verkligen fram emot kvällens aktiviteter, bubbel & vin med Ida och Linn, hur mys låter inte det?




Nej nu ska jag ge mig av, kanske uppdaterar igen lite senare, annars skriver jag imorgon igen med bilder från kvällen !


Pussilipuss!




Kommentarer
Postat av: Läään

hej spätti! hoppas du sover gott. de var verkligen super mysit att bubbla idag. hoppas ni också mycker de. även fast de blev lite för mkt dricka för vissa. hhehe

2008-10-11 @ 00:20:03
URL: http://linnsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0