Full rulle

Håller på för fullt med att designa min blogg, men allting vill inte riktigt gå som jag vill, men det ska nog gå att lösa, haha.

Gårdagen var riktigt lyckad, först var jag Linn och Matilda här hemma hos mig, sen var vi tvungna att ta en taxi ner efersom bussarna hade slutat gå på grund av sakdegörelse eller liknande, hur less blir man inte? Vi kom ner till olearys vid kvart över elva, det var ganska dött när vi kom, men det blev bättre!
Ida stackarn, skickade ett sms om att hon såg att hon skulle börja fyra idag och inte halv tio, vilket betyder att hon skulle kunnat följt med ut, riktigt irriterande :( Men du är ju med nästa gång gumman, right?; )

Matilda och Linn sover fortfarande så jag gick in till min lillebrors rum och la mig där ett tag eftersom han ändå inte är hemma, men snart ska jag gå in med visselpipa och väcka dem, hahaha nej jag bara skojar men nu är det faktiskt dags att gå upp tycker jag!

Börjar jobba kl 15 och jobbar till kl 21.30, ska bli hyffsat roligt, det var ett tag sen jag jobbade nu.
Nej nu ska jag gå och försöka få liv i de där små liven = )

Bilder från kvällen kommer senare.

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0