Godmooorgon alla glada!

Min dag börjar med att jag försover mig i en timme, braaa jobbat Malin.
Idag slutar jag kl 4, och efter det ska jag bege mig till körskolan och plugga på riktigt ordentligt, efter det blir det hem och plugga med projektbarbetet, känner att jag måste jobba lite på det.

Den här helgen har varit väldigt lyckad faktiskt, bortsett från lite småsaker, ser redan fram emot nästa helg.. Varför berättar jag senare : ) hihi!

Nu ska jag påbörja min svenska C uppgift, stiltransponering. Detta går ut på att du ska ta en saga, typ törnrosa, hitta nemo eller liknande och göra om det till en nyhetsartikel, QUE? Aja, det ska nog gå bra, haha!


Fy vad jag vill tillbaka...

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0