Grattis till mig

Måste bara börja med att säga en sak. Min klasskompis gav mig ett papper med en massa engångskoder till test inför det riktiga teoriprovet, och igår fick jag 64/70, inte så dåligt va?:D Då stod det, "Stort grattis, du hade klarat vägverkets prov med god marginal", nååågot störigt att det inte var det riktiga provet när det gick så bra, haha. Men å andra sidan så bådar det ju gott till när jag väl ska skriva det riktiga : )

Jag kom upp i skaplig tid för en gång skull idag, så nu fick jag tom. lite tid över innan jag ska köra mamma ner till stan.

Skönt att man inte har några lektioner imorgon, en ledig dag till, aldrig fel : )

Efter skolan blir det jobb mellan 16-21.30, sen hem och sooova.

Nu ska vi åka, kanske skriver sen senare.


PUSSIPUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0