Hejsan hejsan

Skrev ingenting igår för hade ingenting speciellt att säga, haha.
Jag satt som och pluggade på trafikskolan som en galning, vill bli klar med alla dessa datortest, klar med 2/4, sen följer 3 stycken repetitionstest. Går ganska bra, så hoppas jag är klar snart!

Idag blir det jobb, 16.00-22.15, dvs stängning. Ska bli ganska kul, har inte jobbat sen i lördags! Undrar om Idis jobbar idag?: )

Imorgon blir det bubbelbad hemma hos Linn, den ska tydligen befinna sig utomhus, huur mysigt låter inte det? Sitta där i kylan, i det vaarma vattnet, me like!

Nej nu ska jag ta tag i mitt psykologi arbete, skriver kanske när jag kommer hem från jobbet, om jag har någon ork kvar i kroppen dvs.



PUSS!

Kommentarer
Postat av: linn

ja du, den befinner sig utomhus o kan bli så varmt som 40 grader. dom man brukar ha. så de bara ryyyker. så de ska bli mys.

hörs imån. ring mig när du slutar :)

pössssssssssssssssss / rääääd tjäj

2008-10-09 @ 20:27:54
Postat av: ROBIN SNOPP

FÅR MAN JOINA PERHAPS?

2008-10-10 @ 11:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0