Im sining that melody, lalala

Idag är jag riktigt bra humör, kan nog bero på att jag är ledig och på att det är stråålande solsken utanför mitt fönster!
Idag ska jag hinna med en del saker. Jag ska ner på stan och köpa en sak åt min far, sedan måste jag åka ut till jobbet för att hämta mina arbetskläder eftersom jag glömde att jag skulle ta hem dem för att dem ska tvättas, smart som jag är, haha. Sen ska jag träffa Maria en sväng, det var ett tag sen nu och efter det ska jag övningsköra med mammi ! Vill ha det där nedrans körkortet nu!

Det verkar som om det blir en tjejkväll på fre/lör för min, Linns och Idas del ! Hoppas på fredagen eftersom jag inte kan på lördagen kom jag just på, haha!

KAROLINA, när ska du komma upp hit? Saknar dig något otroligt.




Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp. det blir på fredag hos mig. vi har ju skaffat bubbelpool (ute) så då ska vi passa på att bubbla;) grrrrr // LÄN

2008-10-06 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0