Låång dag idag.

Till att börja med ska jag bara tillägga att bilderna från i lördags kommer senare framöver eftersom Läään inte skickat dem till mig än, haha.
Den kvällen vart i alla fall riktigt lyckad, tyckte vi allihopa och vi har nu lovat varandra att inte tappa kontakten och att vi ska ses snart igen : )

Jag går först i skolan till kl 16 egentligen, men det visade sig att två lärare är borta idag, vilket då innebär att jag slutar nu kl 12, men eftersom jag är så duktig och flitig ska jag fortsätta jobba på med lite saker och sedan kanske bege mig ner till trafikskolan en stund innan jag börjar jobbet kl 17, stänger jobbet idag btw..

Nu ska jag plugga vidare.

PUSS!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0