Lyckad dag, idag

Kom hem för en liten stund sen, har varit en väldigt minnesvärd dag idag.
Dagen började med att jag körde upp till Skärholmen, där jag och mamma tillbringade nästan fem timmar, sedan bar det av till heron city, vi gick runt och kikade lite och sen såg vi Rallybrudar, riktigt skön film fakiskt :D
Har shoppat en hel del, även om jag trodde att det faktiskt skulle bli mer men iaf. Träffade Ida W också mitt i allt i Skärholmen, haha, jag hörde någon ropa "SPÄTTAN" över halva Skärholmen, och vem kunde det vara om inte Slädä? Hahaha. Söt du är.

Jag hade ju tänkt köpa mig en kamera idag, men ikke sa nikke, den jag ville ha hade inte mediamarkt så det blir till att beställa den från en hemsida istället.

Imorgon blir det körskolan kl 9.30, därefter ska jag hem en stund och sen vid tolv ska jag träffa Linn ett tag, hon ska köpa lite nya firrar, mm. Haha.
Senare på kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska nog bara koppla av. Känner att jag vill jobba lite extra nu när man har lov, får se om jag kanske kan jobba lite i helgen, då är det ju bäst betalt! ; )

Nej nu har jag inte så mycket mer att tillägga, natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0