Många ideér snurrar runt i mitt huvud just nu.

Skönt att få ytterligare en dag ledigt från skolan, men jag har faktiskt gjoert litegrann på mitt engelska arbete : )
Ideén med att träffa Ida E sprack eftersom hon skulle vara hundvakt ikväll och skulle gå och lägga sig tidigt eftersom hon skulle upp tidigt imorgon och jobba.

Jag har ju funderat på att vara aupair i USA i ett år, men jag har ju även länge velat flytta ner till Karlstad om jag kan få flytta över till deras ICA Maxi. Har velat bo där enda sedan jag var där första gången när jag var tretton. Älskar staden, och människorna där.

Eller  ?

Utgång tomorrow, längtar :D Var ett tag sen jag var ute nu, och eftersom det var löning igår lär det vara en del människor ute. Kul kul !

Har hittat en stor favorit -
http://www.youtube.com/watch?v=1D2Mbd2NKSE

Skriver igen senare, pussipuss.

Kommentarer
Postat av: POUT

Hejsan spättan:D Kul att du har inkaserat en blogg:D.. Tänkte kolla vad det var för körskole tester du hade gjort=)? ..

2008-10-24 @ 19:50:05
Postat av: Din sis Karro

Nu är det såhär; JAG VÄNTAR FORTFARANDE PÅ ATT DU SKA FLYTTA HIT ÄLSKLING :) :) När kommer du???

2008-10-29 @ 17:35:11
URL: http://kajolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0