Myskväll

Egentligen hade jag tänkt åka ut till Linn som kände sig alldeles ensam eftersom hon inte hade någon att vara med, stackarn haha. Men eftersom jag börjar jobbet kl. 10.00 imorgonbitti kunde jag känna att det vore skönare att vakna upp här hemma, men vi ses ju imorgon sweetheart : ) när vi ska ut ett helt gäng tjejer, så du får överleva på egen hand, haha.

Min lillebror och pappa åker ju till Rhodos stad (ditt jag Linn och Ida skulle åkt från början) på söndag kväll och är borta en vecka (Dem tyckte att det var mest rättvist så eftersom mamma varit i Toscana med sina sex tjejkompisar och jag var i Alanya med Ida och Linn) Men då sa pappa det att han bjöd Björn på en resa när han var i min ålder och nu bjuder han Oscar på den här resan och då sa han att han skulle betala en resa åt mig nästa år eftersom jag betalade den här resan till Turkiet själv (fick iofs 500 i bidrag men iaf:P) Så det tycker jag var väldigt snällt, tack pappa :)
Undrar vart det bär av nästa sommar, Magaluf kanske, eller vad säger ni tjejor?
Längtar redaaaan, MINST två veckor har vi sagt !

Nej nu ska jag gå upp till mamma och pappa i vardagsrummet för jag var bort och hyrde en film förut som jag hade tänkt att vi skulle titta på tillsammans : ) Det var någon "knarkfilm", i stil med Beck typ.
Skriver senare om hur den var =)




PUSS!


Kommentarer
Postat av: linn

men gud. lyckost orren dååå!

Ja, imån ses vi istället. så jag får la överleva min ensamhet:D hehe

2008-10-24 @ 20:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0