Nu kom jag på en till sak jag måste tillägga, haha.

Jag var nere på körskolan idag och skulle sätta mig där och plugga teori. Jag hade även tänkt boka in någon/några körlektioner och då sa han att det fanns en om femton minunter, så den tog jag, spontant eller vad? Haha.
Hon skulle prata med hon som bokar in uppkörningar/teoriprov och så skulle vi komma fram till ett datum vi skulle boka, så jag har ett mål. Bra bra :D

Malin - "Visst är det högerregeln här"?
Läraren - "Ja, det är det."


Okej säger jag, och kör före den bilen som kommer från höger i alla fall, hahaha.

Till och med min lärare skrattade då, hon blev nog lite snopen eftersom jag sa det som var rätt, men gjorde det som var fel, haha. Fråga mig inte varför jag gjorde som jag gjorde, för det vet jag inte själv =O =P


Nu kör jag en sån här bil btw;


Inte alls lika tuff som den förra, men det får funka i alla fall,
för det är ju inte det som är huvudsaken, haha !

KYSS


Kommentarer
Postat av: Linn

Så typist mig med att göra så där. Som tex. När lärarn säger åt mig att svänga höger.

"okej"

....

"varför svängde du vänster, jag sa ju höger"



HEHE:D blööönd

2008-10-22 @ 21:04:37
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0