Ny dag med träningsvärk.

Jisses vilken träningsvärk jag har sen idrotten igår, måste tagit i riktigt ordentligt? Kunde knappt resa mig ur sängen imorse, så illa är det, haha.
Smarto jag kommer aldrig ihåg att jag börjar kl 10 på onsdagar och INTE kl 9, hur svårt ska det vara att komma ihåg? Det här är minsann inte första gången jag kommer till skolan kl 9 en onsdag, haha!.



Skulle ju pluggat på körskolan igår men jag kom på att dem stänger kl 17 och jag slutade idrotten kl 16 och eftersom den är i Vittra skolan i Östertälje skulle det inte blivit så mycket tid där. Så det får bli på måndag istället eftersom jag jobbar onsdag, torsdag och fredag nu, och även helgen är uppbokad, jisses vilken fullspeckad vecka detta kommer att bli, men men det är bara att bita ihop och se glad ut.

Nu ska jag ta och göra någonting vettigt av den här timmen innan jag ska ha lektion i människan socialt och kulturellt.

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0