Ny dag

Vaknade för en stund sen, är fortfarande inte helt utvilad från gårdagens arbetspass. Jag åkte in till jobbet till kl 15, men som varje torsdag så börjar jag kl 16, måste tänkt att det var söndag eftersom jag var ute i onsdags, vilket ljushuvud man är haha.
Jobb idag med, mellan 15 och 21.15, en helt okej tid faktiskt, därefter blir det hem till sängen, hoppas på en bra film på teven.
Den här helgen kommer bli totalt lugn, ingen alkohol för min del nu, min kropp hade inte riktigt återhämtat sig ordentligt sen i lördags kände jag haha.

Karolina Höjer, nu får du ta och maka din söta lilla rumpa upp hit till mig, för jag saknar dig något otroligt. Nu är det aaalldeles för länge sen vi sågs, igen. Vi är för kassa på det här med "ses med jämna mellanrum" visst?


En bild från i onsdags;


Hade tänkt lägga ut en bild på mig och Linn, men Linn ser helt lost ut på den, så jag tror inte att hon skulle uppskatta det, Im I right sugar?

Nu ska jag göra lite förbättringar på min sida.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: liiiinnnn

nej de skulle inte uppskattas. hehe ;D

2008-10-31 @ 16:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0