Plugg plugg plugg.

Sitter i skolan på Mulitmedia A, fortsätter kämpa med mitt spel., börjar faktiskt bli klar, sköönt!
Ner till körsskolan när jag slutar om en timme och råplugga, ska se om det finns någon tillgänglig körlektion idag, annars får jag ta det i början av nästa vecka.

Efter det ska jag bara hem, ta det lungt och fortsätta läsa i min engelskabok som faktiskt är väldigt bra : )

I helgen blir det jobb, dubbelt betalt så jag klagar inte !

Skönt med lov nästa vecka, ser fram emot måndagen som jag ska spendera ihop med min mamma i skärholmen och på IKEA ! =D
Självklart är det jag som är schaufför hela dagen, hihi!


PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: lille län

äntligen verkar man kunna se dina kommentarer :D hehe

Du kanske ska tillägga att det blir utgång på lördag? DaaaH!

2008-10-22 @ 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0