Saturday.

Har varit ute och rivit runt i trädgården nu, kom in för en liten stund sen. Har rivit ner allting som kom i min väg, dött som levande hihi, rakarns mig. (SPETTAN)

Linn har nu kommit, vi har precis ätit en försenad frukost, mums. Bortsett från att linn satt och slängde de russin hon fick i min tallrik, tokfia, kräsen är du också, haha.
Vi hade tänkt ta en promenix snart så vi får röra lite på fläsket, det behövs, sen senare ska vi bege oss hem ill hennes pojkvän som inte är hemma, så vi får vara ifred och göra oss i ordning in för heron city ikväll med de gamla klasskompisarna; Ida, Dick & Adam. Trevligt trevligt : ) Det ser jag fram emot, Linn med för den delen haha.

Nej nu ska jag vara social mot LÄNÄÄ.

Uppdaterar igen senare eller imorgon, får se.


Bjuder på en fin bil på Linn.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: ida

Haha så djävla sääääxyy

2008-10-18 @ 18:34:57
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0