Trött eller vad..?

Försov mig en halvtimme idag.. Så det blev bara upp och tvätta håret, sminka sig lite snabbt och hoppa i några kläder.
Sen fick jag köra ner till mammans jobb och därifrån gick jag till centralen, skönt.
Jobbade ju stängning igår, som tur var kunde pappa köra förbi och hämta mig när han var påväg hem från jobbet.
Åh jag blir så irriterad, jag har lyckats tappa bort min "täcka över grej" från MakeUpStore, och den var ganska ny och den kostar fan 250 kr.. KUL om jag inte hittar den, då måste jag lägga ut dem pengarna igen eftersom det är något jag måste ha.

Vet ni vad? Nu är jag ääntligen klar med de fyra proven man ska göra på körskolan för att vara klar för teoriprivet, nu är det bara repetition kvaaar, känner hur jag kommer närmare och närmare mitt mål, körkortet here i cooome.

Maria har köpt ett jätte gulligt litet marsvin, Vincent : ) Han är svart och ljusbrun och är "virvelpälsad" sååå himla söt : ) Nu fick lille Linus en vän (hennes andra marsvin), så nu är han nog nöjd och belåten : )

Idag ska jag hem och göra ingenting eftersom jag är så trött, hoppas det är någonting bra på teven.

Nu ska jag ta tag i mitt skolarbete, see you laaater.


En bild från i lördags, resten av bilderna hittar ni på
www.linnsaan.blogg.se haha


Ciaaao


Kommentarer
Postat av: LINN

men gud vad irriterande, de där med att du tappat bort conselern. Hoppas att du hittar den!



Fick ju ditt sms ang. den 29onde. Och jag har inte svarat för ja vet inte rikigt än, måste kolla upp lite saker först. men vi hörs närmre om de i veckan:)



Pussss

2008-10-21 @ 15:59:40
Postat av: ida e

åh lille linus? minns du min kanin som hette så? SÖTE

2008-10-21 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0