Utgång på schemat.

Jag vaknade 10.44 av att Linn skickade sms och frågade hur vi skulle göra ikväll, haha. Vi har tvekat fram och tillbaka i veckor nu och nu, dagen då club7 är kom vi på att det vore ganska kul iaf istället för att bara sitta hemma och dega, haha, sista minuten eller vad? Så om någon timme ska vi ner och möta honom vi ska köpa biljetterna av, det kan nog bli kul! Ida kunde tyvärr inte eftersom hon jobbar idag och ska upp och jobba tidigt imorgonbitti också, tråkigt tråkigt, vi ville ju att du skulle följa med hjärtat.
Det kan hända att dem ringer från jobbet och vill att jag ska jobba, men isåfall får jag göra det först och sen får jag gå ut och roa mig, men hoppas förstås på att dem inte ringer så jag kan spendera dagen/kvällen med Linn, vore ju betydligt trevligare, men men det återstår att se som sagt.



Nej nu ska jag ta och äta lite frukost och sen göra mig i ordning för att bege mig ner till Linns mormor och morfar där Linn befinner sig. (Linns mormor var min dagisfröken när jag var liten, lille Brittizzz hihi)

Hoppas ni får en underbar dag, för det ska jag ha : )

KYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0