Wiee

Kom nyss hem från jobbet, och i mitt fack låg min lönespecifikation, det är inte helt fel när man får mer i lön än vad man hade räknat med. =D

Var på körskolan idag, och det visade sig att vägverket inte hade några tider för teori och uppkörning förrän i januari, men dem sa att dem skulle ringa till mig om det kom in några tider innan den, så det är bara att hålla tummarna!

Hittade min konciler också föresten, den låg i skåpet haha! Lite tur ska man ju ha också.
Imorgon är jag leedig eftersom jag inte har några lektioner, funderar på om man kanske ska träffa Ida E som man inte varit med på år och dar! Får se vad som sker.

Nej nu ska jag kolla om det är någonting bra på teven, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0