Godkväll

Har nu kommit hem, äntligen.

Skolfotot vart bättre än förväntat, alla förutom en person som var närvarande hade tagit med sig något som infattade vårt morgontema så det blev faktiskt väldigt lyckat :) fick många kommentarer om min underbara morgonrock hihi.

Körskolan gick lysande den med, ska gå och boka halkbanan på onsdag eftersom han tycker att jag är mer än redo för det! Sånt är alltid roligt att höra : )

Imorgon blir det jobbet mellan 17-21, det var Minna, henne jag pratar så bra om och till henne är det inte så svårt att säga ja till eftersom hon är så himla gullig jämt =) fyra timmar är ju ingen big deal direkt heller så!


Nej du Linn, nu är det dags att vi träffas igen, nu har det snart gått för länge, miss you <3


Nu ska jag se om det finns något lockande på TV:n, skriver igen imorgon.


                      Vad sägs om att åka tillbaka flickor?


Puss på nosen.


Kommentarer
Postat av: ida

Hahaha va mysko, tänkte precis skriva ett inlägg om att jag vill tillbaka :D

2008-09-22 @ 19:36:11
URL: http://sucre.blogg.se/
Postat av: Liiinnn

jag veet. tänkte också på det. sa ju att vi skulle ses anntingen lör eller sön. men dagarna bara flög förbi:P men vi tar igen det i veckan:)<3

2008-09-22 @ 22:23:58
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0