Hallå alla glaada.

Kom nyss hem från stan, var förbi och lämnade tillbaka en sak på HM, samt köpte nya strumpbyxor, en liten spegel (har saknat det alldeles för länge så nu tog jag mig själv i kragen och köpte en haha), och sen köpte jag en present till Oscar eftersom han fyller år idag : ) GRATTIS!

Jobbar med Case i skolan nu, för er som inte vet är det som ett uppdrag/problem man ska lösa under två dagars tid, i år är vi ett företag som ska flytta in i nya lokaler, alla har blivit tilldelade olika roller, jag själv är någonting som kallas PR ansvarig, svårt att förklara vad det är för något .. men vi ska iaf skapa vårt eget "kontor" så ergonomiskt som möjligt, vi jobbar i ett program som heter IKEA homeplaner, jätte kul faktiskt =)

Har nu äntligen städat mitt rum, se här, LITE skillnad. Duktigt Malin : ) Som Ida E kommenterade, det är verkligen inte likt mig att ha sådär stökigt som det var, det händer 1 gång på 1000 så jag förstår hennes reaktion haha!





Tänkte att jag skulle lägga ut dagens outfit, Linns önskemål : )




Köpte kjolen på HM:s barnavdelning haha, vet att man inte ser så mycket, men den är hur söt som helst!


Avslutar med att berätta att trollkarln, Joe Labero som jag var och tittade på igår var heelt otrolig, satt där som ett frågetecken hela showen som varade i två timmar, heelt sjukt vad bra han är.

Nej nu ska jag gå upp och förbereda innan alla människor börjar ramla in.

Puss och hej



Kommentarer
Postat av: linn

va snyggt allt blev tillsammans :)

2008-09-29 @ 21:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0