Jahajaa.

Idag hade vi som sagt var friluftsdag, riktigt kul haha. Rikitgt sjuka grenar dem hade kommit på :P mycket skratt blev det.

Körde min sista lektion i mitt paketpris idag =( ... får nog ta några till lite senare, men nu ska jag köra hemma så ofta det går.

Bokade halkbanan idag, den är på onsdag =D det är ju sjuukt långt till Gillingebanan, först tåget til Sthlm C, sedan tunnelbanan mot tekniska högskolan och därifrån buss till Gillinge, bara redan dit tar typ två timmar, sedan är det fyra timmars utbildning, men tror det kan bli roligt =)

Imorgon blir det jobb mellan 16-21.30, lite trist att jag och Ida inte jobbar någon dag tillsammans alls den här veckan =/ men men ..


Nej nu måste jag ta tag i pluggandet, skriver imorgon igen.




Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0