Jobb jobb jobb och åter jobb..

Heeelt slut ät jag.. Det visade sig att jag och Ida jobbade tillsammans idag iaf så det var ju trevligt = ) en tjej på jobbets buss kom aldrig så hennes mamma kom och hämtade henne så då fick jag och ida skjuts hem på samma gång eftersom vi bor påvägen hem till Maria = ) väldigt gulligt av dem.

Ledig imorgon, eller ja, jag jobbar hemifrån istället, slutar tolv annars så då kan jag passa på att soova ut riktigt ordentligt, ska bli helt underbaart!
Jaaa, vad händer i helgen alla glada? För min del är det fortfarande inte bestämt, förmodligen utgång på lördag, yey :D


Nej nu ska jag kolla vidare på Hells Kitchen ; )

Skriver imorgon igen.



 PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0