Så himla arg och besviken...

Som jag berättat hålls en personalfest för Ica Maxi ikväll. Jag kollade med min kassaledare att allting var okej och hon sa "Ja alla som har anmält sig får gå" Vad bra tänkte jag eftersom jag anmält mig till den för ungefär två veckor sedan. Bara för att vara på den säkra sidan ringde jag in till jobbet imorse bara  för att kolla att allting var i sin ordning, DÅ fick jag chockbeskedet, jag jobbar till 21.15 ..... !!! Jag frågar hur det kan komma sig och hon svarar "Ja, eftersom det var så många som anmälde sig till den kunde inte alla gå och får därför åka dit efter jobbet" Ja men TACK för att man har fått veta det, jag menar, hade inte jag ringt in och kollat hade jag inte dykt upp på jobbet ju!?

Herregud säger jag bara, blir så himla besviken, hade ju planer med Sofia och Hanna innan, men dem sprack ju förstås ....





Kommentarer
Postat av: Cristin

Hej gumman, roligt att du börjat blogga så man har koll på dig därborta ;)

2008-09-19 @ 11:45:46
URL: http://cristiin.blogg.se/
Postat av: linn

nej, vad tråkigt :(

2008-09-19 @ 12:09:07
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0