Tralaalalaa

Personalfesten igår var grymt kul, precis som jag hade förväntat mig :) Vi eftersläntare fick maten, tre rätters direkt när vi kom in, dem andra hade inte hunnit äta så mycket, så det var ju kul ! Maten var heeelt fantastisk!
Magnus, som varit med i melodifestivalen var där och sjöng för oss, maaassa schalgerlåtar, hur kul som helst! NU kommer jag inte ihåg vad han heter i efternamn så får återkomma med det senare när jag vet haha! Senare efter det var det en DJ där som också spelade en massa bra musik!
Finns så mycket att säga om gårdagen så jag avslutar här med att säga att vi hade en massa galna lekar också, haha!


Nu var inte det här det vi åt, men det här
upplägget var så fint så jag tog den =)



Jobbar idag, tog christoffers tid eftersom han skulle på dop, tyckte lite synd om honom :P Däremot skulle han jobbat 14-22.15 (stängning) men jag lyckades prata till mig så jag inte behöver jobba mer än fyra timmar haha! Jobbar mellan 14 och 18!

Inatt kommer mammi hem från Toscana, Italien. Hon har varit där med FEM tjejkompisar, snacka om att dem måste haft det rikitgt roligt :D Har verkligen saknat henne, en vecka är ändå ganskaaaa lång tid när det är någon som åker bort i familjen så nu förstår jag vad hon menade när hon sa att veckan när jag var i Turkiet gick så långsamt haha!




Uppdaterar senare, Puss på er så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0