Almost done

Fotodagen idag gick bra eftersom alla hade med sig lite av allt, så det blev en kul grej!
Vi slutade runt två och då åkte jag och hämtade Linn och sen begav vi oss iväg och tränade en sväng. Eftersom jag höll på att bli sjuk för ett tag sen så har jag inte tränat ordentligt på typ två veckor, så nu är det dags att komma igång på riktigt igen!

Jag har lyckats skriva klart nästan hela uppsatsen i psykosocialt arbete, nu är det bara en intervju kvar som jag måste hitta någon att göra med, sen är den KLAR! Gud vad underbart!

Om ungefär tre timmar ska jag gå hemifrån, vad ska jag göra fram till dess? Haha. Nu har jag ju pluggat det som jag behövde liksom. Jaja, jag hittar väl på något.

Ciaaao!


Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

sv; aa härligaste :) vi har ¨åkt både cinderella och galaxy, vilken vare du åkte? KYSS

2009-04-08 @ 19:56:00
URL: http://engren.blogg.se/
Postat av: Sophie

MALIN! ska du ut ikväll?

Jag har inte ditt nummer, puss gumman!

2009-04-09 @ 20:20:32
URL: http://theeseordinarydays.blogspot.com
Postat av: abri

disco turk

2009-04-10 @ 17:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0