Dag tre i Karlstad

Idag har vi inte gjort något speciellt förutom att ha varit på systemet inför kvällen.
Vi ska nu snart börja göra oss i ordning och därefter har vi lovat att vi ska hjälpa till med att göra en potatisgratäng till middagen, så självklart gör vi det!

Det blir förfest hemma hos Karros pojkvän Jonathan till att börja med, med några stycken och därefter blir det utgång som sagt, can't wait!

Nej nu är det snart min tur att duscha.
Hörs imorgonkväll när jag anlänt hem igen!

PUSS!

P.s Jag saknar mina flickor där hemma (dock är Ida i Spaninen men jag saknar henne i alla fall!) och jag kommer att sakna dig Karolina när jag åker imorgon ... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0