Dags

Kände att det var dags att slänga in ett inlägg här, det var ju trots allt ett tag sen nu.

Igår jobbade jag, tiden gick otroligt fort!
Idag har jag en hel del saker som jag måste fixa:

* Träna med Linn
* Hämta mina sommardäck
* Köpa ny solspray
* Intervjua mamma för ett arbete
* Packa inför Karlstad imorgon

Det här är det jag kommer på just nu men det är säkerligen mer!

Som sagt, imorgon åker jag äntligen till Karlstad, ska bli såå roligt! Jag har saknat alla där nere så mycket, på lördag blir det troligen utgång (hoppas), det var väldigt länge sen vi gick ut på krogen tillsammans allihopa nu!

Ida sitter nu på planet till Spanien, fan ta henne! Men å andra sidan tycker jag faktiskt att hon är värd det, även om man är sjukt avundsjuk!


Skriver kanske igen senare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0