Hemma igen

Jahaja då var man hemma igen...
Det känns skönt på ett vis, men jag skulle inte tveka att åka tillbaka om någon frågade!
Jag har haft det jätte kul, som alltid och jag saknar dem alla redan, de blir ju närmre och närmre vänner hela tiden så det blir jobbigt att åka ifrån dem också.. Men i sommar blir det mer och enklare att ses, för då är det ingen skola som hindrar varken mig eller Karolina, visst my dear?

Jag har i alla fall bestämt mig nu för vad jag ska köpa för bil (i höst förhoppningsvis) och det kommer att bli en sån här, jag är helt kär, en riktig tjejbil!

Klicka för att se nästa bild

Klicka för att se nästa bild
Peugeot 206

Kommentarer
Postat av: Stina

jätte fint!:D blev lite små avundsjuk

på din sängkappa undrar bara om du vet

vad heter har letat

överallt på ikea hittar den inte :(

2009-04-20 @ 00:10:36
Postat av: Malin

Den låg bland alla andra saker där vid sängöverkast och sånt, men det var ju ganska länge sen jag köpte den nu så det kan ju hända att den är slut..

2009-04-20 @ 14:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0