I sista sekunden

Kom precis hem från ett stenhårt träningspass, har inte tränat på ett bra tag så det var otroligt skönt!
Snart ska jag och Linn åka ut till Nykvarn där hennes bror ska hjälpa mig med att byta däck, (Första maj är sista datum för vinterdäcken så det är verkligen på tiden haha) istället för att betala 500 kr på en däckverkstad så ger jag han 100 kr, lite bättre visst?

I helgen "startade" vi poolen. i söndags var det bara 11 grader, och idag är det 19! Det går riktigt fort framåt, längtar så till man kan börja ligga där ute och sola och bada! Tar bilder när solen kikar fram, blir bättre då!

Nej nu ska jag göra mig iordning och sen bege mig.

Hörs senare!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0