Kläddilemma

Idag ska vi ha något som kallas Fejkafotodagen, dvs vi ska göra en "yearbook" över en massa olika händelser på skoj, men vad fan ska man ta med sig för kläder är då frågan? Känns inte som jag har någonting som passar in ordentligt ...
Hade det inte varit för att alla förstod att man skolkade, hade jag nog faktiskt stannat hemma, haha.
Egentligen känner jag att den här tiden egentligen borde spenderas på skolarbeten med tanke på hur lite tid det faktiskt är kvar!

Ikväll är det Ida och Linns studentskiva Hamnmagasinet, har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha på mig, men det lutar åt den svarta klännigen som jag hade på kryssningen!

Nej nu måste jag försöka lösa det här kläddilemat, skriver senare!


Tjiiiingeeeeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0