Miss the old times

Jag sprang runt och plockade lite i alla rum inför kvällen då jag fick för mig att starta den äldsta datorn vi har, dvs. den jag använde när jag gick i 7,8 och 9an ... Här finns det gammal musik som väcker otroligt många minnen, sitter och lyssnar just nu och jag kan inte sluta le!
Det var en så fin tid.. Jag och Ida E var som systrar i över tre år, och alla de känslor som fanns då kommer tillbaka nu genom den här musiken, vissa låtar är lika bra nu som dem var i mina öron förut. Eller vad säger du Ida?
Var bara tvungen att skriva ett inlägg om det här, för jag trodde nämligen inte att all den här musiken fanns kvar efter alla de här åren, men det fanns den.

Memories <3


Jag och Ida E

Kommentarer
Postat av: ida e

men skoja inte. vilka tider,.:) jag vart skitglad när du skicka all musik,<3

2009-05-01 @ 20:58:31
URL: http://engren.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0