Spontanshopping

Precis när jag hade klivit ur duschen ringer Ida och frågar vad jag gör, hon tyckte att jag skulle komma ner till stan och träffa henne, så vad gör man inte haha.
Vi tog en lunch/middagNancys och därefter en sväng på stan. Tanken var att hon skulle köpt ett par Converse skor på Inter sport i Moraberg när vi åkte dit eftersom dem inte fanns på stan, men vad slutar det med? Ida köper en ny teve istället eftersom Inter sport hann stänga, hahaha! Det var lite roligt, hon spontanhandlade liksom en teve haha!

Jag hittade en Fred Perry tröja som var nersatt från 799 till 399 eftersom det var den sista!


Den är korallrosa



By the way, kryssningen var brutal!!! Har inte haft så kul på hur länge som helst, inga skandaler faktiskt! Vi alla hade jätte kul ihop och tänker därför göra om detta nästa månad igen haha!

Nu MÅSTE jag ta tag i mitt arbete, skulle helst vilja bli klar med det ikväll, det vore helt underbart!

Hörs senare!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: ida-maria linnea engren

haha spontanshoppa en teve liksom:P iiida då! snygg tröja btw..

vi får åka på kryssning snart också.. grymt kul. puss <3

2009-04-07 @ 21:09:45
URL: http://engren.blogg.se/
Postat av: ida-maria linnea engren

haha spontanshoppa en teve liksom:P iiida då! snygg tröja btw..

vi får åka på kryssning snart också.. grymt kul. puss <3

2009-04-07 @ 21:10:01
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0