Tiden springer ifrån mig

Idag konstaterade jag och Emma att det är exakt en månad kvar idag tills betygen sätts!!! Det är helt sjukt, visserligen ligger jag i fas just nu, men det kommer ju nya saker hela tiden??

Jag och mamma satt och diskuterade vad jag ska bjuda på, på min mottagning .. Jag tror det blir lite rostbiff, skinka olika sallader, pajer och sånt! Det är bra, plockmat som inte behöver vara varmt!
Och sen kommer man till nästa punkt, vad ska man önska sig i student/födelsedags present (jag tar studenten den fjärde och fyller år den femtonde)? Det blir nästa sak att fundera på.
Det s*uger verligen att både jag, Linn och Ida tar studenten samma dag, det innebär att vi inte kommer att kunna gå på varandras mottagningar :( men men, vi får partaja loss på kvällen tillsammans i alla fall!
Det känns helt sjukt att det är såååå nära nu, jag tror inte riktigt att man insett hur när det verkligen är!!




Kommentarer
Postat av: Mamsilainen

Nehe....Ida ska vara hos sin Mamsilainen!!!!!!!!hela kvällen....Pilutta dej!

2009-04-23 @ 18:00:30
URL: http://mamsilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0