Torsdag - 20090402

Nu ligger både mamma och Oscar sjuka... Jag hade lite feber igår, men det tycks ha gått över.
Jag blir nästan aldrig smittad eftersom mitt immunförsvar är så himla starkt (Min läkare har påpekat det hur många gånger som helst) Jag tänker INTE bli sjuk nu så jag tänkte höra med Linn om jag inte kan få sova hos henne ikväll och sen får vi se hur jag gör med de resterande två dagarna ...

Linn ringde mig igårkväll och frågade om jag ville följa med ut på 550, Ida och hon hade fått spontanryck och tänkte gå på en studenskiva som hölls där nere, hade jag mått som jag mår idag hade jag jätte gärna följt med, tro inte att ni slipper mig nästa gång, haha!

Biljetten till Karlstad är bokad, torsdagen den 16:e åker jag och kommer hem igen på söndagen, ska bli skönt att få komma bort ett tag.

Helgen därefter finns ju planer på Gbg, det vore så roligt om det blev av!!!

Ojoj vilket långt inlägg det här blev, nu ska jag äta frukost och sen är det snart dags att bege sig till skolan.
Jobb ikväll mellan 16.00-21.30/22.15 (lyckas aldrig hålla reda på vilken torsdag i månaden det är jag stänger haha!)

Hörs senare!

PUSS!


Jätte gammal bild på mig, tagen i typ sjuan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0