Yeah, sure!

När jag åkte hem från skolan idag frös jag så mycket att jag knappt visste vart jag skulle göra av mig själv.
Bilen hade stått i solen så den var kokhet när jag satte mig i den, och när jag hade kommit hem tog det några minuter innan jag ville stiga ur...
Jag sprang ner till min säng och kröp ner under täcket, jag somnade nästan direkt och sov i över två timmar...
Nu har jag tagit en ibumetin och hoppas på att det här bara var något tillfälligt med tanke på att kryssningen är på söndag!!! Nu känns det i alla fall mycket bättre, så jag hoppas på det bästa!


Jag hade utvecklingssamtal idag, och det gick jätte bra! Jag blev helt paff när jag förstod att jag hade fått MVG i ett av mina värsta ämnen, multimedia a. Tack vare all dokumentation och arbeten inälmnade i tid kunde han inte sätta annat än MVG på mig, fast själv arbetena egentligen bara låg på G nivå, så OM jag blev chokad, anklagade honom nästan för att det var ett dåligt aprilskämt hahaha! Självklart skulle han aldrig skämta om något sånt, men det lät inte troligt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0