Det är du värd.

Kvällen igår var jätte trevlig, först åt vi som sagt på Barollo och sen gick vi hem till Linn för att göra oss redo för utgång. Vi började med att gå till Garaget som det numer kallas där borta vid Olearys, dock började människor dunsta vid ett och då vart det typ stendött så vi drog därifrån runt omkring den tiden.
Jag bestämde mig för att sova hemma inatt eftersom jag verkligen kände för det, sjääälvklart glömde jag mitt smink hos Linn igår så det måste hämtas + att jag har bilen där borta. Tänkte ta en promenad snart och få det överstökat.
Jag jobbar idag mellan 15.00-22.15, känns helt okej med tanke på att jag varit ledig både fredag och lördag, vilken lyx!

Nu ska jag titta om det är något på teven, samtidigt som jag får stå ut med min lillebrors svärande/klagande när han målar undersidan av vår nya balkong precis utanför min balkongdörr haha.

Hörs senare, tjingeeling.

Juste, nu kan jag avslöja vad min och Idas hemlighet var, det var förstås att vi skulle köpa Linns present, och det blev en Chloé parfym som hon suktat efter länge, så ni kan ju tänka er att hon blev alldeles till sig. Hon utbrast genast någonting i stil med "Meeen tjejer, det här är alldeles för mycket, vad knäppa ni är" Vårt svar kunde inte bli annat än "Det är du värd" hihi.

 


Kommentarer
Postat av: Linn

Naw, sötis! *älskar den:)*

2009-08-30 @ 20:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0