Uppdate fran Rhodos

Anledningen till att jag uppdaterar ar den att Ida just nu sitter och far naglarna fixade pa Fairy Nails (hennes sag katastrofala ut efter bara en vecka, sa javla kasst) medan jag far lana en mini laptop for att ha nagot att roa mig med, det ar tydligen nagot dem erbjuder bade kunder och folk som foljer med, vi har fatt iskaffe nu, man blir helt enkelt bortskamd pa det har stallet. Saaaa himla fint har, vitt och rosa overallt haha! Linn ligger dock hemma och mar inte sa bra, hon har ont i halsen och valde darfor att stanna hemma och vila. Nog pratat om det, allting ar brutaalt bra har nere, vi vill aldrig aka hem! Kanon vader varje dag, god mat och sanslosa utekvallar!! Det har ar verkligen livet. Vi har inte gjort nsgra utflykter an, det kommer vi att gora nasta vecka da vi ska aka ut med en "party bat", aka till Faliraki stranden och mycket mer sa vi har en hel del att se fram emot! Hoppas ni alla har det bra dar hemma, har hort att vadret ar valdigt bra nu i alla fall, bara for att vi akte ivag haha! Vet inte nar jag komnmer uppdatera igen, troligtvis inte forran vi kommer hem den 16e sa ni far ha det unbderbart sa hors vi framover! PUSS PA ER!/Rhooodooos

Kommentarer
Postat av: Ida

åååh maliN!!!! va underbart!!!!!!!!! ha det så bra, HÄLSA RHODOS OCH TJEJERNA <3::):):)

2009-08-15 @ 17:12:26
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0