Sist, men inte minst...

Idag har jag varit och fått mina naglar fixade så nu är dem fina igen, mycket bra resultat denna gång!
Därefter åkte jag och jobbade, och kom hem vid halv nio.

Nu tänkte jag lägga upp de sista bilderna från min kamera från Rhodos, resten av bilderna kommer ni säkerligen kunna se på Linn och Idas bloggar.

PART FOUR:

Jag har aldrig varit med om något liknande, paraplyaffärer som enbart sålde paraplyn, i ett land där det är sol 320 dagar om året? Verkligen bara tillägnat turisterna, undrar hur det går under vinterhalvåret? 



Jag köpte ett nagellack med stjärnor där nere, det blev ganska coolt, inte sant?


Det här var det vi alla tre åt sista kvällen, pizza med fetaost och tomat. Jag saknar den redan...
 


Jag ville inte göra en riktig tatuering innan jag visste hur det skulle kännas, jag menar, det här är något jag ska ha i hela mitt liv därför kunde inte en henna tatuering passa bättre.




Linn kände likadant som mig så hon gjorde en hon med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0