Dagen innan löning

Idag jobbade jag mellan 10.00-15.00 och därefter mötte jag upp Linn på stan. Vi åt lunch och gick sen en runda och la undan en massa saker tills imorgon då vi ska träffas där nere igen klockan 10.00 haha!
Imorgon är det jobb igen mellan 12.00-20.00 så det blir ett långt arbetspass.

Nu kommer det mer bilder från Rhodos!

PART TWO: Old town


Påväg in i gamla stan


Här sitter vi och väntar på maten på restaurangen




En av gatorna


En annan


"Mittpunkten"
av staden, hur vackert som helst


Det här var bland det häftigaste jag sett, det var sittplatser lite överallt


Jag och Linn haha


Det här var en livs levande människa som stod rakt upp och ned och bara stirrade


Snäckbåten,
här kunde man hitta vad man än sökte i snäckväg haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0