En resa vi sent kommer glömma.

Kom precis hem från jobbet, skönt att äntligen vara hemma.
Innan jobbet idag var jag på stan med Ida och Linn, hittade dock endast bara en lång kofta från BikBok så jag tänkte ta en sväng till imorgon innan jag åker och jobbar mellan 15.00-20.00 på min egentligen LEDIGA dag, men men jag är ledig fredag och lördag så jag får väl trösta mig med det haha! Ska även försöka få en tid hos hon so, fixar mina naglar, för nu är dem inte lagliga längre haha!

Här kommer mer bilder från Rhooodos!

PART THREE:


Haha en dag när vi ligger nere på stranden kommer en tjej bärandes på den här, en uppblåsbar snopp hahaha. OM folk glodde! Efter ett tag släppte dem in vatten i den, vilket resulterade i att den ställde sig rakt upp och förblev sedan så hahaha! Oj så vi skrattade!


En slapp dag vid poolen, ibland var det skönt att slippa saltvattnet och all sand/sten


Hahaha lilla Änzy var såååå bakis och mådde sååå dåligt, ni kan ju ta en titt själva!


Här hade vi precis kommit hem, här var väl klockan typ kvart i sju hahaha


Såhär kan det se ut om man kommer hem klockan sju på morgonen och går direkt in på frukosten hahaha


Här gick vi och la oss vid poolen direkt efter frukosten dvs. typ halv åtta eftersom vi absolut inte ville sova vbort hela dagen på hotellrummet, men det vart så kallt så vi var tvunga att gå upp till hotellrummet och lägga oss i alla fall haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0