Rhodos, underbara Rhodos!

Nej nu är det dags att skärpa till sig på bloggfronten, nu måste jag ta mig tillbaka till verkligheten haha. Jag tror jag har låtit bli att blogga eftersom jag inte velat inse att semestern är över och vardagen är tillbaka.
Tänkte iaf börja med att visa bilder från Rhodos nu, kommer inte ladda upp alla idag, dem kommer att komma i omgångar!

PART ONE:

Ida och LinnArlanda, påväg ner

Hotellrummet


Balkongen


Gratis havsutsikt haha
Det roliga var att vi inte betalade extra för havsutsikt och tur var väl det eftersom vi fick det i alla fall haha!




Första besöket på systembolaget


You are wonderful <3


En dag vid poolen


Linn fick lite för mycket dagen innan, haha!

Det här får räcka för idag, nästa del kommer imorgon!
Puuss!

Kommentarer
Postat av: linn

haha fan va smal jag jag ser ut ;) höhöhöh

2009-08-24 @ 13:03:16
Postat av: Spättan

Hahaha men gud, det har jag inte lagt märke till. Ääänoröööhh hahaha

2009-08-24 @ 19:58:44
URL: http://malinramstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0