Vi är i full gång!

Idag har jag och Ida som sagt varit på stan och fixat en del saker, fortfarande hemligt därefter åkte jag och mamma för att reda ut det som inträffade i onsdags och det verkar lösa sig väldigt bra efter omständigheterna, tur i oturen som man säger.

Jag är ledig både idag och imorgon vilket känns helt underbart! Det är en del saker att se fram emot framöver, först Linn som fyller år imorgon, personalfesten den 11e och sen den 17e bär det av på kryssning tillsammans med Galaxy som har specialevengemang då, "fifty fify", dvs. en kryssning för oss ungdomar med modevisningar gästande artiser som afasi och filthy och liknande, det blir nog riktigt kuuuul! Det blir jag, Ida, Linn och Lina A som åker!

Nu är det middagsdags, om jag inte uppdaterar mer ikväll så hörs vi imorgooon.

Pussipuss! 

Tagen från vår korridor, solen var alldeles röd och man kunde verkligen se hur den sakta men säkert rörde sig ner bakom bergen.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej gummsan, synd att vi inte hann prata igår. var så länge sen..

jag kanske också åker den där kryssningen ;D

och vad är det som hänt? :/ vi får ses snart tycker jag

puss<3

2009-08-29 @ 14:59:09
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0